Thursday, 6 May 2010

guzate jebacice

Jednog jutra nekoliko tjedana guzate jebacice nakon što sam se preselio u sa Ken, sam se probudio, ali Ken nije bilo pored mene. Umjesto toga došlo je do ruža i bilješku. Ja mogu miris kave, pa sam znao da je još kući. Dospio sam grabbed preko ruža, mirisom ga, onda sam uzeo i otvorila napomenu, a to reče: "Dobro jutro moja ljubavi! Ja sam u kuhinji stvaranje te doručak. Molimo ostati u krevetu, i ja ću ga dovesti do vas. "

Dospio sam gotov, uhvatio Ken's jastuk, a ja još dlakave jebacice uvijek ga mogao miris na sebi. Tako sam položio glavu na njegov jastuk, i čekao ga da se vrati. Nekoliko minuta kasnije, čuo sam ga se vrati u spavaću sobu, pa sam se pretvarao sam se uvijek spava. Sam mogao osjetiti ga sve bliže meni, znao sam da je idući u mene guzate mamepoljubi. Dakle, čim sam znao da je bio dovoljno blizu, sam otvorila oči, i poljubi ga. Skočio je malo, i reče: "Vi ste odvratna! Ja bi vas škakljati. "

Ja nasmijala pravi veliki, i reče: "Ti znaš što je dovodi do!"

"O, da mi je činiti, i dlakava jebacica zato volim te škakljati."

Ken popeo na vrhu mene, i počeo da me škakljanjem. Bio sam squirming cijelom krevetu, više me tickled, više bih migoljiti. Tada sam mogao osjetiti njegov penis hard pritiskom protiv mene. Znao sam što će se dogoditi sljedeći, a ja ne mogu čekati bilo koji više. Ja ga izvukao blizu mene, poljubi ga i reče: "Baby I need you so bad upravo sada! Molimo da se ljubav prema meni. "

"Da my love! Trebam vas da se osjećaju guzata jebacica tako loše. Dođi sisate plavuseovamo k meni, i dopustite mi da vas poljubi sve više. "

Ken počeo ljubiti vrat, a zatim je radio svoj put niz moje grudi i počela sisati na moje bradavice. On je znao da me krdo divljih. Kao što je sisa na mom bradavica, došao je do dolje, i počela trljati klitoris moj. On je zatim lagano skliznula prst duboko u moju maca, i počeo ga gurati unutra i van. Mislio sam da ću eksplodirati, to osjećao tako dobro. Ken zatim počeo sisati na moje druge bradavice, a on na to grickaju nešto. Sam mogao osjetiti mlade jebacice moje tijelo početi tresti nekontrolirano, i znao bih se uskoro Cumming.

"Oh Ken, Ja sam o da se sperma!" Ja moaned, kako je i dalje moj funta maca sa svoga prsta.

"Cum za mene moju ljubav! Želim da se osjećaju one tople sokove od tvoje. "

Bio sam tako blizu da sam mogao guzate devojkeosjetiti Cumming. Ja moaned jedan zadnji put, i reče: "Oh baby ja sam Cumming!"

Kao što sam osjetio moje sokove šiklja iz mene, ja pustiti duboko udahne, a tek položen tamo. Ken je pitao mene ako sam bio ok, a ja sam mu rekao da je prekid. Tada sam mu rekao da je bio iznenađujuće, i to je bio savršen način da se probudi. Ken zatim je otišao natrag u kuhinju, i dobio naš doručak. Kad se vratio, imao sam stečen odjeveni, i bio je tamo mlada jebacica polaganje na krevet.

"Aw zašto ste oblačiti? Volim da biste vidjeli svoju golo tijelo. "Rekao je kako je hodio putem do kreveta.

"Žao mi je bebe sam bio prehlađen, a niste bili ovdje da me čuva od hladnoće."

"Pa ja sam sada ovdje, pa ovdje dolaze, i dopustite mi da vas držati."

Ken izvukao mi je blizu njega, poljubi moje obraze, i reče: "Brea Volim te na taj način vrlo velik dio. Znam da nismo napaljene jebacice bili zajedno vrlo dugo, a vi od mene tako vrlo sretan. "

Sam mogao osjetiti suze izgradnji u mojim očima, bili su sretni suza ovaj put. Ken samo mi je rekao da sam ga sretno, i osjećao sam napaljene klinkese na isti način o njemu. Kad sam nije bio s njim, sve ću napraviti je misliti o njemu, i kada sam bio s njim, ja nikada nisam htjela da ga ostavi. Kad me drži, osjećam se tako sigurno u naručju, kao što ne postoji ništa na svijetu što se ikad moglo hurt me.

"Ken te imati nijedan ideja kako to me čini sretnim! Imate donio toliko radosti moj život tih zadnjih nekoliko mjeseci. Prije nego napaljena jebacica što i sam upoznao, bio sam prolazio kroz grubo vrijeme, i to pomoglo toliko da se netko biti tu za mene. Volim te toliko za to. "

Ken opet me je poljubila, i reče: "Moj Brea Ja guzate mameću uvijek biti tu za vas. Ti si moja ljubav, a ja vam treba više nego što znamo. Imam još iznenađenja za vas večeras kada se kući s posla. "

No comments:

Post a Comment